Read it, enjoy it.

Follow Me;)

Translate

8.8.13

環保錢罌

前幾日,Mr.C既外甥仔生日,整左個環保錢罌比佢!

其實一早已經帶佢揀禮物,買左對鞋。

但我係好著重心思既人,所以諗諗下,想送份更有意義既野比佢。

咁岩前排執野,發現d coins多到個銀包脹卜卜,想入起佢。

又咁岩外甥仔金錢上管理一般,覺得以佢呢個年紀應該重可以指導一下(當然有問過佢意願)。

於是決定同佢玩個遊戲:

只能用零用錢儲錢一年,下年生日禮物既價錢就要睇佢自己努力左幾多啦!
(錢會比返佢)

外甥仔貪玩,又常用錢,我有擔心一開始就一年,會唔會太長,但Mr.C話咁先鍛鍊到。

都係既,相信佢係過程會掙扎要唔要儲錢,因為錢罌係「密封」,唔比佢拎返出黎。

而且唔容許其他人幫助下或日常零用錢以外既錢,佢聽到果刻都話好難。

生日飯果晚,外甥仔不斷叫佢媽咪「買電話、買電話」,真希望佢從中學識點樣分配d錢,亦明白要得到就要努力。


至於點解叫環保呢?因為…
(我是破紙袋、曲奇罐和廢紙。請支持環保!)
又可以教多佢一樣野! 一舉三得!


做法超級簡單,大家可以試下^^

首先,可能會有人覺得剪鐵皮會好難,其實好輕鬆ga ja...
唔好睇把鉸剪細細,第一次用佢黎剪鐵罐蓋,夠力又易剪!
我係jusco十二蚊店買,推介呀!

1: 先剪出入錢位。
預大一點,唔係包完會唔夠位入錢。
*鐵皮易介損,要小心,剪完最好磨返平滑d。
另外只要剪斷尾果下放慢同向下剪就唔會彈到周圍啦:)

2: 包裝。
(為左方便拎返d錢,我唔會一張紙包哂成個罐,只係開口位痴左雙面膠)
*記得包好個入錢位,以免介手!

舊紙袋關係,本來有d摺痕,再摺既話會感覺殘舊,所以選擇剪後再貼。
(事實上我摺功差>_<)

最後痴埋個名牌就完成啦^^
:話時話,呢隻蛋捲好好食ga!

2 comments:

  1. Circle來報到^0^/ (我是yblogger阿TwT搬進來了耶)

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome;)
      果邊我得好少post, 但我好懶, 重未搬哂過黎=_=

      Delete